Subject: raportid Keskkonnaametile
From: "Sigrid Kasuk-Palmik" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Sep 2024 11:41:42 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere.

Keskkonnaametile laekus häirekeskuse poolt 09.09.2024 15:37:35 teade, et 
Põlva maakonnas, Ahja vallas, Kosova külas, Kiidjärve metskond 171 kinnistul 
põleb u 2ha metsa. Põleb mitu kollet,  noorendik ja noore metsa metsaalune.

Teine teade laekus 10.09.2024 16:16:43 - Metsas on põleng, umbes 2 ha. 
Põlengu ala u 2 hektarit. Põlengu perimeetrid läbi niisutatud, üksikud 
tulekolded sees, täna lõpetame, homme jätkatakse. Pääste reageeris. Asukoht 
sama mis esimeses teates.

Palun võimalusel saata mõlema päästesündmuse raportid. Kuna tegemist on 
metsa põlenguga üle 2 ha, teostab Keskkonnaamet kohapealse kontrolli, et 
selgitada välja võimalik keskkonnakahju.

Lugupidamisega

Sigrid Kasuk-Palmik

Juhtivinspektor

Keskkonnaamet

Järelevalveosakond/Põlva-, Valga ja Võrumaa  büroo

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

5124889